18.8.05

una petita...

6 comentaris:

aina ha dit...

amics:

se m'ha trencat l'ordinador.. el meu nou i bonic ordinador.. ha durat un mes i l'informàtic que me'l va vendre està de vecances, o sigui que se'm farà difícil seguir penjant fotos des del pc antic, per no dir impossible. intentaré continuar per la MiTjaNit de la millor manera que pugui.. fins llavors, cuideu-vos ;)

Anònim ha dit...

Quina mala sort. Tindrem paciència fins que s' hagi arreglat...

Anònim ha dit...

Estarem impacients esperant la tornada del nou ordinador i de noves i precioses fotos.

Joanaina ha dit...

I quan no hi ha res a fer... un gran stop :( (Sí, ja saps del que parlo...)

aina ha dit...

esteve, moltíssima mala sort.. això, o els ordinadors em tenen mania.. en fi.. fins aviat, espero!

ferran, gràcies guapo.. potser algun dia t'ocupo l'ordinador ;)

joanaina, espero que el teu stop no sigui del tot 'obligat'.. no desisteixis, les respostes sempre arriben. una abraçada immensa ;)

aina ha dit...

txell, ni que ho juris que t'estàs viciant ;) i massa! i què més m'agradaria a mi que seguir per aquí.. però m'ho impedeixen! apa, seguiré intentant-ho ;)