15.8.05

nit de colors








7 comentaris:

Anònim ha dit...

Vaja, veig que les begudes van durar poquet, eh!! ^_^

aina ha dit...

esteve: ;)

JoanAlbor ha dit...

Aina m'agraden molt les fotografies que fas... aii jo tinc tan poca paciència per fer-les ...sempre ènse en comprar-me una camera i portar-la al damunt perquè de vegades veig coses i dic: haria de fotografiaar aço, o allò...
M'agraden molt de veritat, no entenc de llums ni de anglés però m'agraden :)

aina ha dit...

jona, moltes gràcies per la floreta.. de segur que es veu que jo tampoc hi entenc ni d'angles ni de llums.. però només intento fer el 'clic' en el moment just ;) ara esperarem que algú et regali una càmera, que tantes coses maques com veus s'han de compartir! abraçades maco!

txell, m'alegra veure't per aquí (ja era hora! :P) doncs bé: per quan la següent sortida?

namaga ha dit...

i tant de colors
si t'ho vas beure tooot!

aina ha dit...

namaga, al final van acabar sent invisibles, com el teu dibuix d'avui ;)

namaga ha dit...

pillina!