29.5.06

siau

7 comentaris:

namaga ha dit...

oh!
avegades passa...
segur que més endavant obres la finestra
amb un aire més fresquet

Anònim ha dit...

joder!!!Arribo aqui per primer cop i està tancat!Pos quin frustre!;P

aina ha dit...

vaja labmaníaques, sí que em sap greu... ja que hi sou podeu fer-hi una passejada ;) namaga? tu sempre fent-me companyia...

segurament no tornaré per aquí, encara que de moment no l'esborri, i quan vulgui penjar fotos ho faré a casa meva: hi quedeu convidades

:)

Anònim ha dit...

no em puc enfadar, però em sap greu. Si abandones la camera, almenys no deixis el teclat...
A reveure Mirades

aina ha dit...

ais sergi... ara fins i tot em sap greu a mi ;) però ja saps que, per fotos, millor les teves :) i ja veuré que puc fer amb el teclat... però no et prometo res...

abraçades

Numantinum ha dit...

Espero que això de tancar sigui una broma, que avui és el primer dia que entro i hi han algunes imatges genials!

Petons.

Tomeu ha dit...

Sempre passa que quan un tanca és quan més moviment té. Jo tb vaig voler tancar per falta d'inspiació, encara no m'ha vingut, mei em vendrà però ara tenc obert per davant i per darrera.