27.9.05

embruixades

6 comentaris:

namaga ha dit...

i jo eclipasada ...

aina ha dit...

namaga, em sembla que avui tothom ho està.. bé, ahir ;) però vull que demà (o avui) quan et llevis et posis un somriure i ballis la patxanga amb tots fent una corrua! vaig a dir-t'ho a casa teva ;)

namaga ha dit...

gràcies aina per les teves paraules,
hauré de fer un esforç molt gran
perquè torni la patxanga.

Anònim ha dit...

per no estar-ho... és un secret la seva localització? potser és un punt de trobada de bruixes i de celebracions d'aquelarres?

aina ha dit...

namaga, ostres.. doncs això sí que em sap greu.. però m'alegra que t'alegri! això ja és cosa bona! ànims bonica!

serlli, oi? i no és pas secret no, si vols, et passo l'adreça.. i lo de les celebracions ho descobreixes tu mateix ;)

aina ha dit...

txell, fet! un pèl car, eh? però la mar de bonic ;)